Hiszpańskie słówka zna Płomykówka!

Siemanko!

WP_20170127_11_30_43_Pro

Spróbujemy nabrać trochę tempa! Postaram się publikować dwa razy w tygodniu. Środy i niedziele będą nasze ; )

Dzisiaj opublikuję listę słów jakich staram się nauczyć po hiszpańsku! Postaram się, żeby nie było słów przypadkowych : )

Oto one:

  1. lechuza – sowa – z wiadomych względów, jestem fanką.
  2. escribir – pisanie – bloga oczywiście : )
  3. perro – pies – kocham wszystkie, ale mój jest najlepszy! Misha ❤
  4. desafío – wyzwanie – posiadanie takiego bloga zobowiązuje.
  5. cómic – komiks – ostatnie wyzwanie zobowiązuje.
  6. libro – książka – pierwsze wyzwanie zobowiązuje.
  7. viaje – podróż – marzy mi się podróżowanie… Może kiedyś zrobię takie wyzwanie : )
  8. sueño – marzenie – oby udało mi się spełnić ich jak najwięcej!
  9. objetivo – cel – zwiększyć popularność mojego bloga!
  10. satisfacción – satysfakcja – najlepsze uczucie na świecie…

A teraz 10 słów, które przybliżą Wam moją osobę : )

  1. azul – niebieski – mój ulubiony kolor : )
  2. veintiocho – 28 – tyle mam lat.
  3. música – muzyka – nieodłączna część mojego życia.
  4. café – kawa – nieodłączna część każdego poranka i popołudnia : )
  5. chocolate – czekolada – moja słabość…
  6. biología – biologia – moja studencka miłość!
  7. impaciencia – niecierpliwość – cała ja.
  8. sarcasmo – sarkazm – jest w co drugim wypowiadanym przeze mnie zdaniu.
  9. sandía – arbuz – najlepszy owoc, ale rzadko go jem, bo jest niewygodny : )
  10. papas fritas – frytki – nie znoszę! Serio!

 

Mieszanka banalnych i trudnych słów.

Aaa! Na zdjęciu typowy perro czekający na Wasze komentarze!

Trzymajcie kciuki Sówiątka!

: )

 

4 thoughts on “Hiszpańskie słówka zna Płomykówka!”

Skomentuj

