Zna Płomykówka hiszpańskie słówka? Wyzwanie #4

Halo, halo!

WP_20170618_13_32_47_Pro

Przed Państwem wyzwanie znajomości kilku hiszpańskich słówek! Wyzwanie nie było trudne, nie było też czasochłonne. Wymowa sprawiała mi największą trudność, bo nigdy nie miałam z nią styczności. Jedyne co wiedziałam o hiszpańskim to to, że „ll” czyta się jako „j”, a jedyne słowa jakie znałam ¡Ola! : )

 

Prób było kilka : ) Oto jedna z nich:

Mam nadzieję, że Wam się podobało. Było przy tym sporo śmiechu : )

Trzymajcie się ciepło! Paa!

6 thoughts on “Zna Płomykówka hiszpańskie słówka? Wyzwanie #4”

Skomentuj

